Sermec27 glyldzz en erken yumurtlamadan 11 gün sonra belli olur ben oğlumda öyle öğrenmiştim şimdi de yumurtlamam ayın 10 unda oldu 23 ünde Allah nasıp ederse test yapacagım rabbim kucagımızı boş bırakmasın inşallah 🤲 🥰
ayminaninannesi Sermec27 canım benimde 6 sında yumurtlamam oldu 20 eylül adet günüm tahminen benm de 10 gün oldu galiba yanlış hesaplamadıysam o zaman ebn yarın kan versem çıkarmı ?yardımcı olurmusun
Sermec27 ayminaninannesi yani canım söyle diym ben yumurtlamadan 11 gün sonra test yaptım cok silik cıkmıştı ertesi gün kan vermiştim yani adete 3 gün kala 80 cıkmıştı değerim inşallah hayırlısıyla vardır canım 🤲
Ozgebtn Sermec27 yumurtlama gününüzü takvime göre mi hesapladınız yoksa yumurtlama testi ile mi takip ettiniz
Ozgebtn Sermec27 benimle aynı adet döngüsünde hamile kalıp adete 5 gün kala 35 ile öğrenmiştim sizinde hemen hemen öyle olmuş ozaman ben takip ettirmemiştim ama yumurtlama günümü merak ediyordum o yüzden sordum ☺️ Hayırlı olsun bu arada
Sermec27 Ozgebtn ben kaybettim oğlumu 6 ay önce 😔o gebeliğimde rabbim inşallah bu sefer güldürür yüzümüzü 🤲
Ozgebtn Sermec27 çok üzüldüm gerçekten Allahım kimseye yaşatmasın böyle birşey 😞 inşallah sağlıcakla kucağına evladını alırsın en kısa zamanda