12340 canım gaz sancısı olabilir bendede gaz sancisinda aynı belirtiler oluyor hatta 2 hafta önce acile gittim ağlayarak o derece kötü etmişti beni bide ılık bir duşa gir karnını ov çok iyi geliyor inanki gün de 3 kez karnıma masaj için giriyorum dus olmasa da acayip iyi geliyor bi yarim saat külot giyme kasıklarin rahatlasın biraz o nem ile