esraatoker11 Merhaba 39.haftadayım ne nişan var ne su en son 38 de gitttigimde doktor rahim ağzı kapalı demişti, bebegimde aşırı haraketli. Ama bugün adet olacakmışım gibi kasıklarımda yanma var bel agrım yok sizce doğum sancısı başlıyor olabilir mi ?