Nesli-Emin benim hep 2hafta ilerde çıkıyor ,şimdi 38haftalığım ,36haftalıkken 38+6 çıkmıştı ,bide bebeğim iriymiş ,Dr sezaryen ihtimali olduğunu söylemişti bebeğin kafası büyük diye ,yarın kontrolüm var ,bakalım doktur ne diyecek ,sezaryandan çok korkuyorum 😞