Selmaoztrk Doktorum ilaç vererek doğumu başlatmayı deneyecek, istersen hemen yatıralım yoksa çarşambayı bekleyelim dedi var mi bu durumda olan? Bebeğim 10 gündür falan aynı kiloda hatta daha eksik bile söyledi bugün, suyumda sınırdaymış, telaşlandım
Deletedmom411 Selmaoztrk benim 2. Hamileliğimde 10 günde 40 g almıştı. 37+5 i göreceğiz en fazla dedi suni sancı ile doğum başlatıldı çok şükür kısa sürede doğum yapmıştım. Sizin haftanız iyi korkmanıza gerek yok, sizin yerinizde olsam asla riske atmam bebeğinizin içeride kalması sadece ve sadece risk demek beslenemiyor, sıkıntıya girebilir. Bence doktorunuzun dediğini uygulayın 2 gün için riske atmayın.
Selmaoztrk Deletedmom411 sizin açılmanız var mıydı? Benim hiç yok ve doktorum bu vakte kadar hep bir işaret bekledi sancı, açılma, hiçbir şey yok