Gd1992 [url=https://hizliresim.com/8YvNfx][img]https://i.hizliresim.com/8YvNfx.png[/img][/url] Kızlar sizce bu takım nasıl elbiselide ıstıyorum ama ole set cok pahalıya gelıyor bu uygun geldi 119 tl sizce gorsel olarak ve kullanım olarak nasıl sizce bırde bu sayfadan alıs veriş yapan var mı ?
Seymass Gd1992 alışveriş yapmadım burdan ama bence hepsi aynı kalitede ürün satıyor zaten canım, attığın takım da gayet uygun ve güzel bence al 😇
Hazalperi Gd1992 bende burdan aldım canım çok memnun kaldım şok kaliteli geldi ürünüm Mecit marka aldım
asiltosumm35 Gd1992 canim burasi hangi site. Bide fiyati bence cok iyi bu setler 200den asagi degil bulmusken kacirma derim
Unlukacar Kızlar istanbuldaysanız ben Eminönü havuzlu Handan aldım 2 takım 1 i 90 TL diğeri 120 TL görüp beğenerek aldım
Unlukacar Endiselianne20 var canım en küçük bedenden büyük bedene kadar hafta içi git canım kalabalık olmuyor sakın sakın alıp çıkarsın
Unlukacar Endiselianne20 rica ederim canım tüm katlarda var canım ben 1. Kattan aldım diğerini 2. Kattan orada zaten sırf bebek ve anne için canım