Hayalim_s ben wee baby Manuel kullanıyorum çok memnunum. Doğum yaptınız mı? Yapmadıysanız, doğum yaptıktan sonrasına bırakın bence pompa almayı.. Sütünüz çok tazyikli gelebilir, elektrikli pompalar tazyiği daha çok artırır. Sütünüzün gelmesine göre karar verirsiniz bence