Ozgee35 Açılma yok,sancı yok,39+2 doktor 2 gün sonra sezeryan diyor. Sizce normali bekleyeyim mi yoksa sezeryan mı olalım?
rose90 Ozgee35 canım Bebek de sorun yoksa 42 haftaya kadar bekleniyor tabi ki bekle illa ki zamanı vardır
rose90 Ozgee35 bence olumsuzluklari düşünmeyin bebeğinizin gelemsi için ona yardım edin konuşun merdiven inip çıkın rahim kaslarını gevşeten yiyecekler yiyin kendi istediği zamanda gelsin