Abzekh zaten okadar moralim bozuldu ki vefasızlarmış bir daha asla annemi köye göndermeyeceğim yardıma .bütün işlerine hep o koştu .dedim ki senin eşin de var sende var annemde var sonuçta 3kişi olacak aynı tarafta oturuyoruz bide getirseniz ne olcak yok tutturmuş senin kocan gelip alsın .ama eşim de el sonuçta arada kaldım annemin erkek çocuğu da yok 2kızız kızkardeşim öğrenci .aile içinde bu kadar politik olunur mu olunurmuş çok üzdüler beni hiç biriyle görüşmeyi düşünmüyorum artık anne yarısı olmadı gerekirken .
zeyzey95 aynen öyleymiş özele gitmesi lazımmış.
Unlukacar 1hafta oldu canım test yapılalı 1haftası kaldı