buseyusuf27 Melikeka silik cıktıysa erkendır yanı 2-3 haftalık falandır kan vermen daha ıyı olur 👍🏻 simdiden hayırlı olsun
Ndmdmr Bende test yaptığımda ikinci çizgim silik çıkmıştı daha iki haftadını yeni bitirdiği içinmiş biz şuan 18 haftalığız inşallah sende güzel haberi alırsın şimdiden hayırlı olsun
Melikeka Ndmdmr tsk ederim hepimiz hayırlısı ile kucagımıza alalım ikimci bebeğim oluxak insaallah 😍😍
Melikeka 34Gizem geçmem olmadı adetten önce yaptım oğlumdada adetten once yapmistim silik cıkmıstı ama suan korona vürüsüne yakalandım atlatım diye bilirim 5 gün sonra kan testi vermeye gidicem