Mormenekse34 Reglime 4 gun var hafif kahverengi leke geldi kasik agrimasi ile birlikte, reglim hic erkene cekmezdi kafam karisti, yerlesme kanamasi nasil olur? Yasayan var mi devami gelcek mi korkuyorum😔
Mormenekse34 kardelen214 ovitrelle vuruldum, erken yapilinca pozitif cikiyormus o yuzden test yapamadim Kan versem nasil cikar bilemedim
oozgee Benimde reglime ¾ gün kala kahverengi lekelenmem geldi. Ama Cok az. Benimde pek şaşmaz erken geldiği olmaz. Hatta tam adet olacakmışım gibi agrilarim oldu kasıklarımda. Ama iki uç gün sürdü. Ha adet oldum ha olacağım derken baktım gelen giden yok. Test yaptım. Çift çizgiydi 😊
mery_golge Benimde adetimden 2 gün önce kahverengi lekelenmem olmuştu test sonucum negatif çıkmıştı . Umarım sizinki pozitiftir.