bir_pasa_annesi Ayten179 cnm ben 38+1 de doğum yaptım 3350 gr doğdu ama doğumdan 1 gün önce doktorum 3100 gr ma yakın dedi arada fark olabiliyor
Zynp01 Ebrulig doktor bize hiç geriden geliyor demedi hele ki 3 hafta:) zaten boy kilo genetik bizdeuzun değiliz ama bir arkadŞımız var karı kpca uzun çocukları 48 cm doğdu bilemigoruz
Ebrulig Zynp01 ben doktorumu 29. Haftada değiştirdim öncesinde devlet hastanesine tanıdığımıza gidiyordum. Orada da kısaydı ama hiç söylemiyorlardı, özel hastaneler biraz daha çok konuşuyor bazen konuşmak için bile konuşuyor para veriyoruz diye sanırım :)