Kızlar daha öncede yazmıştım dün gecede bu sol kasıkta ağrı batma çok canımı yakıyor artik kontrolede 9 gün varr .bebek asagida diyorlar ya aynı öyle hissediyorum acaba normalmii? Sizdede varmi bu kötü şancı batma . Gerçi artarsaaa gidicem dra ama sormak istedim