Benim bebeğimin de göbeği ve kafası büyük. Doktorum her insan aynı yapıda olmadığı gibi bebeklerde değil, Anormal bi durum yok dedi. İnsani farklılıklar. Doktorunuz bi sıkıntı yok diyorsa sizde stres yapmayın. İçiniz rahat etmiyorsa başka doktora da görünebilirsiniz