Sna-1234 kuzum ben de 19.haftadayım ve perşembe günü çamur rengi baya koyu renkli kanama ile gittim. Hemen iğne yaptılar kanama devam etmedi. Ben de özele gidiyorum. Kesinlikle iğne yaptır. Kanama olduğunda iğne daha etkili. Bizim haftalarımızda kanama çok da normal değil. Şu an yatıyorum sadece tuvalet için kalkıyorum. İhmal etme sakın çünkü kanama esnasında rahim kasılıyor bu da rahim ağzını kısalıyor. Sende böyle olmayabilir elbette içini ferah tut, sakin ol ama kesinlikle başka bir doktora gidebiliyorsan git ya da kendi doktorundan iğne iste. Hem ultrasonla bakar bebeğini görünce için rahatlar biraz.