Ebru-isil Asliada pişik önleyici krem olarak doğduğundan beri desitin kullanıyorum memnunum.mustela da kullanıyorum zaten hemen bitmiyor desitin falan baya bereketli krem :)
Selo39 Asliada bide mustelanın bebek yağını alıcam canım duştan sonra masaj yapmak için, nemlendirici losyon almayacağım şuan doğduktan sonra cilt kuruluğu olursa mustelanın losyonunu alırım 👍🏽