Merhaba teyzelerrr öncelikle inşallah hepimiz yavrularımızı sağsalim kucağımıza alırız
bizde yarın 15 haftalık oluyoruz inşallahhh yaaa ama kafama taktığım bişi var daha önce böyle 2 günde bir karnımda günde 2-3 kez falan pıtpıt bişey hissediyodum hatta kesin bebiş diyodum ama 5 gündür falan hissetmiyorum bişey ve korkmaya başladım ya bişi olduysa yawrucuma diyeee böyle olup sonradan tekrar hisseden var mı acaba arkadaşlarım