melegegebe Arkadaslar sanki vajinamda bir sey varmis gibi hissediyirum . Buna baski denir mi bilmiyorum tabi ama . Sanki deligin orda bir sey varmis gibi . Akinti mi acaba diyorum hicbir sey yok . Yasayan var mı bunu