Merhaba guzel anneler. Ben 39 haftalik hamileyim yarin doktor randevum var. Uzun zamandır kontrole gidemedim oturdugum ilcede doktor yok birde korona testim.pozitif cikmiş 14 gun karantinada kalmistim. O yuzden anca randevu alabildik ve yarın hastaneye gidecegim eşim calistigi icin kayinbabam goturecek. Ben asiri derece gerginim icimde degisik bir korku var dogum yapmaktan cok korkuyorum hic cati muayenesi olmadim acayip derecede korku var icimde migdem agriyor kafam agriyor korku ve sıkıntıdan canim birsey yemek istemiyor. Ne yapmam lazım acayip derecede canım skkn moralim bozuk surekli agliyorum yardim edin.