Arkadaşlar bende vuruluyorum havasının alınıp alınmaması fark etmiyor. 0.4 lük benimkide hatta doktorum bu 0.4lük sırınganın içerisinden sadece 0.2lik olan doz kısmını vurmamı istedi yani 0.2 lik kadar dışarı akıtıyoruz akıtırken haliyle havası dediğinz olayda çıkmış oluyor. Fakat her türlü morarma yapıyor. Bi vurduğun morarmasa bile bi vurduğun morarıyor nerdeyse 5aydır kullanıyorum artık alıştık öyle yada böyle ama benim tercihim kol ve bacak. Karından önermem