EsilaErtugrul
Benim de başıma geldi canım , ev tasiyorduk adetim gecikti test yapayım dedim pozitif çıktı esime bile demedim emin olayim diye ,sonra taşınacağımız ev içine hayvan baglanmis gibiydi yogun temizlik ile gunler geciyorken 4 gun sonra kanamam başladı öyle olunca çok korktum dedim galuba hamileydim ama dusuk yapıyorum esime bastan durumu anlattım taşıma şirketi evimdeyken doktora gittik koştura koştura
Kimyasalmis meğer, o kanama nerdeyse 1 ay sürdü benim çünkü bhcg 700 e kadar yükselmişti. Sonra kesildi , kan değerlerim bile düştü ama çok kan kaybettim 1 ay kanamam olunca… senin düşük değerin, normal adet olur gibi olursun biter diye düşünüyorum.
Doktor 1 kez daha adet olana kadar korun da vucudun kendini toparlasın, tekrar gebe kalırsan o da benzer sonuçlanabilir demişti.
Çocuğum asla olmaz sanıyordum ilkte başıma böyle bir şey gelince , 1 ay kanamam olunca zaten bi daha düzenli adet olamam bile diye düşündüm. Ama sonra eskisi gibi 28 gun sonra adet oldum , o adete kadar korundum bir daha da adet olmadım. Simdi 22 haftalik olucam hamileyim.
Gerçi siz daha adet olmamissiniz adet olana kadar umut vardır , ben normal geçen bu hamileligimde adet gecikmenin ilk günü testim nerdeyse negatif gibi silikti. Yine kimyasal sandim 5 gün sonra çift çizgi oldu…. ilk başlarda dr geç döllenme 1 hafta geriden gidiyor demişti şimdi tosuncugum 1 hafta one bile geçti