Ben Acıbadem Fatma Kutlusoy Güçlü’ye gidiyorum ve çok memnunum. Çevremdeki çoğu kişinin tavsiyesi üzerine başladım kesinlikle memnun kalacağın bir doktor. Ya da yine Acıbadem hastanesinde Mustafa Taş var onu da öneriyorlar ama benim gittiğim ve memnun kaldığım doktor kesinlikle Fatma hoca