Gamze_34 Kızlar dün sormuştum eşimle cesur ismini beğendik.bizce çok hoş bir isim ama sitede bu ismi cocuguna koyan veya düşünen varmı sizlerde bir tepki aldınızmı cesur ismiyle alakalı nabalım başka bir isimmi dusunelim yorumlarinizi bekliyorum.
Matilda Gamze_34 cesur güzel isim canım hiç oğlum olmadı ama bu isim güzel. 3 tane kızım olacak benimde
halitefe Gamze_34 canım herkes fikrini yazmıştı genelde olumsuzdu düşünceler benimde öyle ama yok ben çok seviyorum dersen koyabilirsin bence dert etme
Akg Gamze_34 ben tepki alan biri görmüştüm genelde aferdesin köpeklere konuluyor diye yazmıştı bi bayan burada ama daha önce forumda konuşuldu yani