Merhaba ben 37 haftalığım ancak geçen hafta doktorum bebeğimin 10 gün önden gittiğinin kilosunun da 3400 olduğunu söyledi ve bana 10 gün içinde doğurursun dedi gece adrt sancısı gibi sancılarım başladı belime ve bacağıma vurdu sabah sancıalrım hafifledi hala var ama hafif ne olabilir sizce açılmamı yerleşmemi doğummu doktorda az günün var dedi napacam şimdi
😶