Tulay_448 Merhabalar doğumuma ax bi zaman kaldı kontrolümde dokdorum belden asagisini sadece uyuşturucaz dedi bunda hastanin da tercihi yokmu yoksa buna dokdor mu karar veriyo bem5tam narkoz istedim ama orali olmadı
Gull77 Tulay_448 sen nasıl istersen söyleyebilirsin ben belden istedim çünki o an bebeğimi görmek o ana şait olmak çok güzel bi duyguydu genel uyutmali istesem sonradan pişmanda olabilirdim eğer bebeğini görmek istiyorsan belden uyusturmali ol canın acıcak diye korkabilirsin ama tamamen uyusuyo vucudun hiç acı hissetmiyorsun sadece oğlusuma kavusurken çok hafif bi sancı çektim oda değerdi 😊 rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin yavrunu 🌼
OrkideAksan Tulay_448 doktorunuz ten tene temas için öncelikli olarak spinali önermiştir.Tabiki son karar sizin olur her zaman.
Naren1 Tulay_448 pandemi sürecinde doktorlar genel anesteziyi uygun görmüyor birde genel aneztezide narkoz bebeğe geçtiği için bebiş sersem gibi oluyor artık doktorlar spinal ve epiduralı tercih ediyor genel yapanlar illaki vardır benim doktorum öyle
Tulay_448 Busekrkmz ben koruduğum için komple bayılmak istedim ama dokdor israrli belden aşağısı için hayırlısı artık
Tulay_448 Gull77 8 yıl aradan sonra rabbim nasip etti com şükür o ana değer tabiki ama bende panik atak var korkuyorum 😔
Gull77 Tulay_448 bendede var normalde ama zaten vucudun uyustuğu için tepki veremiyorsun o an bebeğine kavuscanı hayal et zaten önüne bişey kapatıyorlar ameliyat sırası hiç bişey göremiyosun genel anestesi banada önermediler direk uyusturalim bebeğine ilaç gitmesin dediler bende kabul ettim uzunda sürmedi doğumum birde çok profisyoneldi doktorlar rahattı özel hastane değildi ama müzik felan dinleyip sohbet ettik bende rahatladim o zaman hiç korkmadim rahat geçti şükür
Zeynept90 Tulay_448 belden aşağı anestezi almak daha iyi hem bebeğiniz doğduğu an görüp koklarsnz zaten sizi anestezi uzmanı konuşturuyor ilginizi dağıtıyor nasıl olup bitmiş anlamıyorsnz bile 😊
Burcuu3761 Tulay_448 bende genel anestesi istedim ama belden uyuşturdular dediğimi takmadılar bile tabi ben devlet hastanesinde yaptım özeli bilmiyorum ve tam bebeği çıkarırlarken benim uyuşmam geçti ameliyathaneyi birbirine kapmıştım bağırmaktan ağlamaktan sonra bebeği çıkarıp beni komple uyuttular ikinciye hamileyim çok kprkuyorum buda öyle olur diye 😢
Esilamm01 Tulay_448 canım genelde doktor ençok anastezi uzmanı belirliyor sana hangisi daha uygunsa bende tümden istemişdim ama anastezici belden daha iyi dedi eger çok panikler korkarsan azbişe sakinleştirici veririz dedi tümden bayıltılca agrın daha fazla oluyormuş ben çok korkak biri olarak belden olduysam herkez olur çünkü Bi igne bile yaptıramam korkudan düşün 5 ay oldu sezeryan olalı inan 3 güne toparladım ida iş bile yaptım yavaştan
Burcuu3761 Tulay_448 inanın bende o kadar korkuyorum ki inşallah acı sızı olmadan atlatırız rabbim kokaylık versin hepimize🤲
Tuanazra Benim doktorum tercihime göre hareket etmiyor. Ilk önce spinal epidural kombine yaparız ters giden birşey olursa en son genel olur , geneli önermiyorum diyor
Gull77 Tulay_448 ayağa kalkamadım 2 3 gün bel ağrısı çekmedim hiç yürümekte zorlandım ilaçların etkisi geçince. şu an 2 hafta oldu doğum yapali hala bile dikiş yerleri acıyo