32 haftalık hamileyim bu haftaya kadar her şey normaldi ama son kontrolde bebeğimin kafası 30+6 gövdesi 31+4 çıktı az kilo almış birde nst de kasılmalar çıktı doktorum bu ciddi bir şey kontrol edicez dedi aranızda böyle bir durum başına gelmiş olan ya da bir yakınında olan var mı günlerdir ağlıyorum çok korkuyorum napıcam ben nolur yardım edin