eezgik ben chicco ohlala 2 aldım cnm dha 19 günlüğüz kullanmadık evin içinde gezdiriyoruz 😄 dışarı da hastaneye aile hekimine giderken aracım var içinde araba koltuğu oluğu için kucagıma alıp gidiyorum öyle yani virüs de var çıkarmam artık kış da gelicek zaten seneye kullanıcam kısacası