Zafsim benim de çenem sivilce doldu, ama 6.aydan sonra oldu benimki. Ve sıcak havada sürekli maske kullanımına bağlıyorum, işe gidiyordum o ara çünkü. Eğer sen de çok dışarı vs çıkıyorsan maskeni sürekli değiştirmeye dikkat et canım. Onun dışında da cildini temiz tut ve elinle sivilcelere dokunma yeter, vakti geldiğinde kendiliğinden geçer, dokunmazsan iz de kalmaz inş..