Kusmaktan hep nefret etmisimdir ama suan kusmamak bana tuhaf geliyor. Kötü oldugunu bilsende hissetmek istiyorsun halsizlik ve uyku hali hafif göğüs acısı dısında bisey hissetmiyorum🤷♂️ Rabbim miniklerimizi korusun insallah ❤️❤️ saglıkla ilerlemek nasip olsunn