mom44 YcelMlayimYldrm demekki benmde bugün başlafı girmeye çalışıyor ebenin dediği gibi bakalım haftaya ne diyecek
mom44 Ozlemr benmde bugün oldu ilk kez 22 den beri doğum pozisyonunda ama bugün kötü oldum oda nor al dedi ebe başını doğum kanalına sokmaya çalılıyodur dedi şiddetlenirse git dedi de şükür henüz şiddetli değil bi ara yürüyemedm nerdeyse
mom44 YcelMlayimYldrm valla bilmiyom canm zaten içimde bi his vardı hep 37 de doğurca. Diye böyle olunca tedirgin oldum işlerimi bitirip beklicem artık