Nursel45 37+4 günlük hamileyim haftaya perşembe sezeryan olucam bugün nst ye çağırdı doktor eğer sancı çıkarsa doğum daha erken mi olur ilk hamileliğim merak ediyorum 🙏🏻
Sydabskrt Nursel45 canım ben de aynı haftadayım nst sancim 100 e çıktı ama bebek iyi hareketelri suyu iyi olduğu için bir gece yatırdı sadece eğer bebegin durumu iyiyse bekler diye düşünüyorum acil bir durum olmadığı müddetçe 38 den önce almaz