Öncelikle gayet sağlıklı ve ayaktayım Bi kaç sorunum dışında hiçbir rahatsızlığım yok bugun fiyasyon ekibi gelip 14 gün karantinaya alındık eşim ve ben sağlıkçıyız büyük ihtimalle hastaneden kaptım belirtiler önce eşimde vardı test verdi ama negatifti Bi süre sonra o iyileşti aynı belirtileri bende yaşamaya başladım bende test verdim ve benimki pozitif cıktı ben pozitif olunca tekrar test verdi tomografisi temiz cıktı benim sormak istediğim elbette corona bebeğe gecmez ama immün sistemim zayıfladıkca bu durum bebeğe yansıyacak tek endişem bu. Bu durumu gevirenler lütfen bana yardım etsin bu süreçte neler yaşadınız?