37 haftaya girdim sezeryan olacağım yaklaşık 10 gün sonra 😔 az önce eşimin testi pozitif çıktı. Başına gelen var mı bende belirti yok fakat benim de test yaptırmam gerekir mi 😔 doğuma pozitif giren oldu mu? Eşim evde kalacak doğuma tek mi gideceğim çok üzgünüm :( karantinayı evde geçireceğiz büyük ihtimal 5 yaşında oğlum var nasıl olacak yaşayanlar lütfen ne yapmamız gerekiyor anlatır mısınız 😭 yarın doktora gidip nst çekilecektim almazlar mı beni risk taşıyorum diye ?