Kızlar merhaba 26 haftalık hamileyim ve uyuyamıyorum. Hamilelere genelde sol tarafa doğru yatılması söyleniyor ama ben yana yatınca çok daralıyorum gögüs kafesim sıkışıyor gibi oluyor, sırt üstü yatınca rahatlıyorum. Bir sorun olurmu acaba sırt üstü yatmamda sizde de oluyormu bu sorunlar?