Kızlar öncelikle çok dua edin nolur. Eşimin iş yerinde birinde korona pozitif çıktı. Eşimi ve ekibini eve gönderdiler. Yarın sağlık müdürlüğünden gelecekler test için. Ve 10 gün eşime evde kalmasını söylemişler. 9 yaşında kızım var 38 haftalık hamileyim. Bize de test yaparlar mı doğum olursa özelde kendi doktorum bakacak mı yoksa ambulans gelip alıp devlete mi götürecek. Bilgisi olan fikir sahibi olan yazabilir mi. Ve ne olur dualarınızı eksik etmeyin. Allah herkesi korusun tez vakitte tüm dünyadan gitsin bu hastalık