Hazalk92 Selam canlar bugun 40 hafam doldu agrim falan yok , pazartesi beni yatircaklar ilk dogumum ve cook korkuyorum dua edin bana ❤🙏🏻
Egyrgn Bende 39+1 im benimde bebişte tık yok. Doktorum 40 hafta olunca bebek gelmesse doğuma alcam dedi. İnşallah müdahalesiz kendileri gelir. Bende çok korkuyorum😞
MerveTosunAktas Bende buğün 40+1 oldum sabah nişanım geldi sancı oluyor arada ama Doğum sancısı denen şey başlamadı oğlum gelmiyor😔🤔🤔