Doğum çantasıyla ilgili size şöyle fikir vereyim, özellikle normal doğum yapacaklar için. Ben ilk doğumumda üç tane çanta hazırladım. Küçük el çantasına doğumda ebelere verilecek eşyaları koydum sadece -kendime pijama bez terlik vs, bebeğe de kıyafet bez battaniye-
bu çantayı özellikle ayrı yaptım çünkü eşim ya da annen telaştan valizi açıp bulamaz veya zaman kaybı olmasın doğumhaneye verilecek eşyalar belli olsun dedim.
Ben devlet hastanesinde doğum yaptım, bebek doğana kadar odam belli değildi, doğumhanede olduğum için kalabalık yapmaya gerek yoktu eşime küçük çantayı getir dedim.
Odama geçince de ikinci çantamı getirdi -kabin boy- onda da kendime bebeğe yedek kıyafetler kağıt havlu sabun yüz havlusu vs her şartta gerek olabilecek eşyaları koydum.
Sağma makinası emzik biberon falan ayrı bir çanta yaptım o ekstra durum çantası oldu arabada bekledi.
olur da banyo yaparsam diye de ayrı bir çanta hazırladım havlu şampuan terlik vs onu da arabada tuttuk, ihtiyaç olursa odaya getiririz dedik, her şeyi bir anda odaya sokmak odayı dağıtır ortalık karışır diye düşündüm bu şekilde kısım kısım hazırladım çok da iyi oldu.
Eşime de “istediğin her şeyi unut ama bu küçük çantayı asla unutma” dedim her gün hatırlattım 😂