Seymanur34 ilk hamilelikse normaldir. Haftasina gore iyi qayet. Bende 22+1 ben vallah artik karnimin videosunu bile cekiyorum bir kac haftadir. Az oncede cektim hatta. Ama bir fark benimki 3cu hamilelik canim. Onun icin cok erken hiss etdim haraketlerinide.Yakin zamanda hiss edeceksin merak etme