Abzekh doktorum biliyor o yüzden dinlen dedi. Progrstan başladık leke geldiğinden beri. Ama 3 gün dür çok fena ağrılarım oluyor. Karnıma dokunamıyorum çok açıyor. Sancılarım oluyor.sık sık kramp giriyor. Korkuyorum doktorum lekelenme bitene kadar kalkma dedi. Sonrasında muayeneye gel dedi. Bende bekliyorum ama bu ağrılar korkutuyor beni