Pkmzc bazı doktorlar doğum öncesi yakilip normal dogurabilecegimizi söylüyorlar ama bu siğilin türüne ve yayilim hızına bağlı sanırım. Çünkü gözle görünmeyecek kadar küçük olanlarda oluyor bebeğin gırtlağına geçme ihtimali olduğundan normal doğum önerilmiyor sonuç itibariyle hiç birşey bebeklerimizden önemli değil. Bizim bile vücudumuzdan atılmayan bir virüsün bebeğime geçme riskini göze alamam açıkçası o yüzden doktorun eğer normal doğuramazsın geçer diyorsa normal olmuyor diye kendini yıpratmamanı tavsiye ederim 😊 ama benim doktorum doğum öncesi yakabiliriz eger illa normal isterim dersen demişti. Ben yine de o riski göze alamam 🤷🏻♀️