Eceslh Sezeryan sonrası doktorum 1 gece kalp ertesi sabah eve gidersn dedi normalde 2 gün kalınıyor ben tedirgin oldum arabyla 15 km hastane evim aracımz var ama direk ameliyat sabahı zor oluyormu eve gitmek yürürm belki ama arabaya otur eve kadar sarsma etme korkyrm ben açıkçası nasıl yada bi önerisi olan varmı
Babyboy2309 Eceslh bence cıkmak ostemedıgını en az 3 gun gecmesını soyle ama pandemıden dolayo koymak ıstemıyorlar onlarda haklı en ıyısı evıne gıt Allah korusun ne olur ne olmaz evın daha hıjyenık
Meflug Eceslh pandemi nedeniyle tutmuyorlar. Hiç merak etmeyin hiç bişey olmuyor. Ben sezeryan olup ertesi gün çıktım hem de asansör yok 3 kat merdiven çıktım evet açıyor ama çok değil zaten yurutmeden ve gazinizi çıkartmadan hastaneden cikartmazlar korkmayın bişi olmaz Allah’ın izniyle
Nuriiiiii Eceslh canım mecburen ertesi gün taburcu etmek zorundalar senin sağlığın için. Sezeryan sonrası benim çok zor olmuştu, merdiven inip çıkarken bir de wcde zorlanmıştım onun dışında öyle bir zorlama olmadı, tabi hiç zorlanmayanlarda var.
Sahrammm Eceslh normal de 3 gündü kuzum ama pandemiden dolayı sıkıntı görülmeyen herkesi erken çıkarıyorlar maalesef. Zaten sabah saatleri doğum olur 5 saat sonra yürürsün sonrası kolay sabaha hemen çıkarmaz zaten öğleni bulur iki gün gibi düşün 😇
Eceslh Babyboy2309 evet öyle düşünyrm tamm sağlık açısından ama zor olmayacakmı eve gitmek arabayla o kadar yolu hem onlar daha iyi bakcak seruma kötym desem bişey koycaklar geççek
Damla________ Eceslh büyük idraririni yaptıysan kalmanın bi anlamı yok ben 2017de doğum yaptım ikinci gün aksamı çıkmıştım yürüyüş yaparsan çabuk toparlarsın çok yormadan saatte bir falandı sanırım
DaisyMom Eceslh sezeryan yerine birsey olmayacaktir canim merak etme öne otur ve yanlarina destek yap seni sallamayacak agrin belki olur o da normal.10 gun sonra beni kontrole cagirdiginda tam sezeryan yerime bastirarak ulstrason yapmisti 😬 korkmustum ama o anlik birsey acimiyordu.Ve benim bebeklerim kuvezdeydi hergun gidiyordum arabayla birsey olmuyor gonlunu ferah tut.
Mucizem_mmm Bir şey olmaz korkma endişe etme bana kalsa sağlık açısından sıkıntımız olmazsa hemen çıkış versinler 😂🤲🏽🥰hastahaneler çok vahim durumda 1 gece tutuyorlar genelde pandemiden dolayı artık evin daha steril 😊ailem hastanede çalıştığı için duyduğum şeyler hiç iç açıcı değil maalesef 🥺🤦🏽♀️
Burcuu3761 Eceslh ben ilk gebeliğimde hastaneden bunaldığım için 1 gece yatıp çıkmak istedim bizde sorumluluk değil dediler ve evrakları imzalayıp çıktık 2019 haziranda oldu doğumum şimdi ikinciye hamileyim ama corona olduğu için artık hastaneler tutmuyor hastaları evinizde dsha rahat edersiniz ben çok rahat etmiştim evime gelince ilk günden sonra ağrılar hafifliyor zaten parolla falan geçiyor kalan ağrılarda