2020-2020 Canlar 39+3 Olduk biz. Yalnız bugün hafif hafif sancı vurdu sanırım yalancı sancıydı. Ama ondan sonra beni bir baş ağrısı aldı ki sormayın. Çöm şiddetli ağrıyor. Sizce doğum yakınmı
2020-2020 Elvanay canım sağlıkçıyım ölçtüm yükselmiş. Doğum belirtisi baş ağrısı diyo birçok yerde. Yaşayan varmı yoksa benim tansiyon mu hopladı onu çözmem lazım. İlk defa tansiyonum yükseldi çünkü