Edtu94- hiç tavsiye etmem kendimiz için kullandığımız deterjanlar da çok kimyasal var onların cildi çok hassas özellikle yumuşatıcı bebek için olsa bile doktorlar kullanmayın diyor çünkü yumuşatıcı ne kadar doğal da olsa içinde parfüm var. Yani en azından ilk 6 ay için falan bebeğinize Özel deterjan kullanın