Didemcee ya canım Bende seni üzmek istemiyorum. 38 yaşındayım ve çoğunuzdan yaşca büyük olduğumu düşünüyorum. Ben 13 senelik evliyim ve çok zor hamile kaldım. O nedenle bu bebek köprüden önceki son çıkış benim için, sanki son şansım. O nedenle çok araştırıyorum ve hep insanlara yardımcı olup bilgilerimi paylaşmaya çalışıyorum. Fakat sadece bilgi verme amaclı yazmama rağmen çok garip ve kırıcı cevaplar aldığım zamanlar oluyor. Ben yine benzer bir linç mi başlıyor dedim ama senin öyle bir niyetin yokmuş. Bende kırdıysam yürekten özür dilerim. Allah’a emanet ol Canım, rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤❤