Didemcee merhaba. Bir kayıp yaşamadım daha önce hayatımda. Ama erken doğum riski olan gruptayım. Ve 14 gün karantina altındayım. Çocuk sahibi olabilmek için çok uğraştım, çok üzüldüm, çok dert ettim. Hamileliğim boyunca da aşırı derecede pimpirikli davrandım. Sizi agresifleştirecek herhangi bir söylemde bulunmadım. Beni vurmaya çalıştığınız yön adil değil. Ve ne yazık ki çok üzücü. Sizin için doktoru değiştirmenizi söylemiştim. Daha iyi daha bilgili bir doktor bulmanızı tavsiye etmiştim. Kayıp yaşadıysanız evet benden daha hassas davranmanız gerekiyor doktor konusunda. Sağlıklı günler diliyorum.