Burcu3506 bundan once bi kere daha gittigimde 39 cikmisti 2 gun sonra degerim dusmutu kimyasal gecirmistim.40 gun sonra hamile kalip bu degerim cikti 41 saglik ocagindaki doktor oyle dedi umitlenme dedi.2 gun sonra 167 oldu yine hersey belli degil dedi hamilesin diyemem dedi.Adam resmen beni uzdu sonra doktora gittim cok sukur suan 17+1 gunluk gebeyim.Doktorlar sadece uzmek icin var sanirim 😬 bide yasim 23 yok cok kucuksun gebe kalmak icin bu kadar ugrasma senin yasitlarin okuyor falan filan daha cok sey soyledi adam resmen bebek istemeyeyim diye beni caydirmaya calisti.Mecbur hamile kalincada saglik ocagina gidiliyor valla cekinerek gidiyorum.2 yil oncede ikizlerimi kaybettim dogum yaptiktan sonra.Bebek istemem de haliyle cok dogal.Belki bunlardan dolayida oyle soylemis olabilir hic bilmiyorum.