Nefes123 Kızlar iyi geceler 19+4′deyiz. Saçımı boyatmak istiyorum beyazlarım çok aşırı var henüz kontrole gidemedim. Saçını boyatan varmı? hamileyken merak ediyorum. Doğal boyalar vs. Gibi şeyler varmış bi zararı olur mu?
91ARIN91ASK Nefes123 ben boyadım kafamın içi cayır cayır yandı ağladım acıdan yıkadım hemen ağlaya ağlaya
Babyy1S Nefes123 3aydan snra organik boyayla boya yapiliyor diye biliyrm fakat doktoruna danis baziları onermiyor hafta olarak şu haftada yapın diyebilir
Damla________ Nefes123 ben 4 kere boyadım normal kutu boya palette ile hiç sorun yaşamadım ilk gebeliğimde kuaföre boyatmıştım
Elvanay 7 aylıkken Ben boyattım doğal boyayla doğuma girerken tekrar boyatacagim doktorumun izniyle yaptım tabiki
bodurulku Elvanay boyayı nasıl temin ettiniz acaba benim de saçlarım komple beyaz 20. Haftadayım doktorum 20 den sonra boya demişti
Sahrammm Nefes123 organik boya yok maalesef hepsi kimyasal sadece az ya da çok hepsinde var doktorunuza danışıp boyata bilirsiniz. Benim doktorum 3. Aydan sonra açık havada solumdan boya dedi organik olacak diyince baya güldü bana sen normal boya dedi 🤣
Merve000 Canım ben akşam boyadım saçımı 17 haftalık hamileyim ilk çocuğumda 3 kere boyamıştım hiç bi sıkıntı olmadı organık boya falanda değildi sadece boyadıktan sonra balkonda falan bekle havadar olsun yeter 😘
Sevdaleo Bende boyadim dokturuma bile sormadim inan hic biseyde olmadi cok sukur doguma yakin birdaha boyayacagim …
Mirzabos Ben kuaförüm birinci aydan beri hep boyadım müşterlerim de boyatıyor tercih meselesi ben bi sorun yaşamadım zaten boyanın kanıtlanmış bi zararı yok gebeliklerde