Merhaba arkadaşlar benim gebeliğim 4hafta 6 günlük. İlk gebeliğim olduğu için bilmiyorum lütfen yardım edin. Çok kasık ağrım var sanki regl gibiyim doktor muayenem üç gün önceydi doktor sağlıklı demişti. Sonra sancılar başladı. Normal mi. Kimisi yerleşme sancısı olabilir diyor lütfen yardımcı olun. Teşekkürler @