Selamlar hanımlar💁🏼♀️
Bugünde doğuramıcam sanırım 00.00 itibari ile 40+0 olduk. Tahmini doğum tarihimiz bugun bakalım aksama bir gelişme olurmu😂 38de nişanım gelmişti. Cumartesi ilk alttan muaynemizi olduk 1cm acıklıgım vardı bebek kanalda ama kafası biraz yukarı dedi ebemiz. Yürüyüş pilates hurma ve yer silmemi önerdi😂 amaç eğilip kalkmak dedi. Ben 1cm acıklıgı duyunca modum düşünce endişelenme sancınla acıklıgında gelir catın müsait dedi. Yalancı sancılarım var ama bugun kasıklarıma ve belime bir ayrı vuruyor sık değil ama sancı gelince öncekilerden biraz değişik. Bakalım kızım ne zaman gelmeye niyetlenecek😂 Sizde durumlar nedir???