Papatya13371 Merhaba arkadaşlar 8. Haftadan itibaren belirtilerim kesildi kendimi yordugum zaman kasıklarim ağrırdi ara sıra midemde bulanırdi başım ağrırdi çok bunu yaşayan var mi